dimarts, 10 de febrer del 2009

10.000 a Brusel·les per l'autodeterminació



El dia 7 de març un grup de Catalans identificaran a la seva nació davant del parlament Europeu, fent una crida per a l'Autodeterminació.

Aquesta idea va nèixer mitjançant un escrit de l'Enric Canela, i mitjançat el facebook aquesta campanya va anar creixent progressivament.

En aquests moments, milers de persones arreu de Catalunya col·laboren i porten el lema d'aquesta campanya.
També, des de molts ajuntaments i consells comarcals se li ha donat suport.

L'objectiu és anar a Brusel·les amb el lema Volem l'estat propi, i així demanar als diversos eurodiputats que defensin el nacionalisme i la independència de la nostra terra.

Aquest projecte, però, s'ha fet independentment de qualsevol partit polític, ja que està obert a totes aquelles persones que vulguin i creguin en la llibertat Catalana.

Sergi Cava i Romero

2 comentaris:

  1. Jo ja t'he corregit l'adreça, jo ja estic mirant com marxar a Brussel·les però m'hi quedaré el cap de setmana.

    ResponElimina
  2. el que m'agrada més és l'últim paràgraf. fa falta unitat nacional d'una vegada.

    ResponElimina