dimarts, 14 de maig del 2013

VENDRE LA GUERRA...



 El documental Vendre la guerra, ens mostra una finalitat que poden tenir les Relacions Públiques, concretament, dins del camp de l'interés privat. Concretament, en aquest, podem observar com una entitat busca aquest benefici, però camuflant-lo amb el públic, mitjançant unes incuvadores i una guerra; és a dir, creen una notícia inexistent i amb la importància de les Relacions Públiques aconsegueixen que esdevingui una notícia internacional promocionada, involuntàriament, pels mitjans de comunicació mundials, els quals seguien els principis de publicity.

És a dir, amb les correctes tècniques de comunicació podem arribar a convertir una notícia inexistent en un fet pel qual tot el món es preocupa, obtenint així, un benefici privat (ja que la notícia és inexistent, i el creador és el que s'emporta els beneficis) i no amb benefici públic (a nivell social no se n'extreu cap benefici, com resultaria si la notícia fos real).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada