Una de les especialitat dins de les Relacions Públiques, pot ser la
de la creació i gestió d'esdeveniments diversos i del respectiu
protocol d'aquests. Per aquest fet, cal tenir en compte diversos
fets, entre ells, com ja he anomenat, el respectiu protocol existent,
el qual pot variar segons l'entorn, l'organització o l'assistència
de determinades persones a aquest esdeveniment organitzat pels
Relacions Públiques.
Agafant per exemple un congrès que m'agafa d'a prop, concretament la
trobada empresarial del Pirineu, la qual es realitza cada any als
volts del mes de juny i que compta amb l'assistència d'un gran
nombre de representants d'empreses destacades de tota Espanya i de
ponents de gran importància mediàtica, com el president de la
generalitat, consellers de la institució, ministres del govern
Espanyol, delegats dels bancs més importants del país...
L'organització d'aquesta trobada a La Seu d'Urgell, inicialment
estableix un programa a seguir durant 4 dies, dels quals, la majoria
d'activitats són conferències que es realitzen en un improvisat
auditori, i la resta, a l'Hotel El Castell de Castellciutat; un hotel
ple de glamour i amb un pretext històric destacat. Incloent-hi
desplaçaments, allotjaments i àpats, també s'hi convida als
mitjans de comunicació d'àmbit nacional i internacional, per tal de
què facin el màxim ressó de l'activitat organitzada, els quals són
agrupats a una, també improvitzada, sala de premsa als Paradors de
la ciutat, situats al costat d'on es realitzen totes les
conferències.
Assafates, seguretat, cap de protocol i de premsa... tot està ben
organitzat i ben planejat, per tal de què la trobada sigui el més
adequada possible. Aquesta també és la feina d'un Relacions
Públiques.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada