dimecres, 17 de desembre del 2014

Organitzem un esdeveniment



Una de les especialitat dins de les Relacions Públiques, pot ser la de la creació i gestió d'esdeveniments diversos i del respectiu protocol d'aquests. Per aquest fet, cal tenir en compte diversos fets, entre ells, com ja he anomenat, el respectiu protocol existent, el qual pot variar segons l'entorn, l'organització o l'assistència de determinades persones a aquest esdeveniment organitzat pels Relacions Públiques.

Agafant per exemple un congrès que m'agafa d'a prop, concretament la trobada empresarial del Pirineu, la qual es realitza cada any als volts del mes de juny i que compta amb l'assistència d'un gran nombre de representants d'empreses destacades de tota Espanya i de ponents de gran importància mediàtica, com el president de la generalitat, consellers de la institució, ministres del govern Espanyol, delegats dels bancs més importants del país...

L'organització d'aquesta trobada a La Seu d'Urgell, inicialment estableix un programa a seguir durant 4 dies, dels quals, la majoria d'activitats són conferències que es realitzen en un improvisat auditori, i la resta, a l'Hotel El Castell de Castellciutat; un hotel ple de glamour i amb un pretext històric destacat. Incloent-hi desplaçaments, allotjaments i àpats, també s'hi convida als mitjans de comunicació d'àmbit nacional i internacional, per tal de què facin el màxim ressó de l'activitat organitzada, els quals són agrupats a una, també improvitzada, sala de premsa als Paradors de la ciutat, situats al costat d'on es realitzen totes les conferències.

Assafates, seguretat, cap de protocol i de premsa... tot està ben organitzat i ben planejat, per tal de què la trobada sigui el més adequada possible. Aquesta també és la feina d'un Relacions Públiques.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada