Els mitjans de comunicació constituixen un altre plat fort, ja que ens marquen l'agenda pública i mediàtia (agenda-setting) i faran arribar tot el què nosaltres volem als públics finals, que seran els ciutadans, els quals poden fer crèixer o decrèixer a la nostra institució. Dins d'aquests mitjans, hi ha els clàssics (guiadors de l'agenda setting), els especialistes (els quals es vinculen a temes determinats) i els no convencionals
(els quals estan en auge degut a l'augment de les noves tecnologies en les llars dels països desenvolupats).
Per l'altra banda, trobem el mercat, format pels proveïdors, que ens aporten béns, els distribuïdors, que poden ser propis o subcontractats, i els clients actuals i potencials, els quals són determinadament importants per a nosaltres com a empresa.
A partir d'aquí, i també tenint en compte els interns, podem establir mapes de públics per tal de determinar la importància del sistema comunicatiu per tal de potenciar i promocionar de forma correcta el nostre negoci, igual que d'activar precisament les vendes i els ingressos que nosaltres desitjem.
Les relacions públiques estan associades a l'alta direcció, obtenint càrrecs de confiança, ja que en gran nivell, els beneficis dependran de què aquestes es realitzin de forma correnca i convencedora. Recordes? "fer-ho bé, i fer-ho saber"; això, ho tenim a la nostra mà, sempre i quant les coses que hem d'explicar es facin de forma coherent i publicable (publicity).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada