dimecres, 17 de desembre del 2014

09:41



Potser us sembla una ruqueria... Potser una barbaritat... Potser una coincidència... Potser...

Si no us hi heu fixat, ara ho fareu; Apple, en les seves presentacions de productes i en la seva publicitat utilitza les 09:41 A.M per als seus productes; és a dir, en totes les campanyes oficials d'APPLE, l'hora que apareix en els dispositius és la citada en el títol d'aquesta entrada.

Per què?

Steve Jobs tenia preparat un discurs de 40 minuts per a les presentacions dels seus nous productes, i en el minut 41 (tenint en compte que l'acte de la marca de la poma començava a les 9 en punt), quan el nou aparell apareixia en pantalla, aquesta mostrava la mateixa hora que els assistents presents en la sala tenien en el seus rellotges i dispositius telefònics.

Coincidència?

Vist des del punt de vista d'oratòria i de Relacions Públiques, podem dir que aquest fet provocava que els assistents es sentissin més propers a la marca i que aquest fet tant curiós no passés desapercebut entre els clients i consumidors de la marca tecnològica.

Són poques les marques que realitzen actes tant precisos i tant marcats, però sense dubte, Apple n'és un clar exemple digne d'estudiar i de valorar (sinó, només cal veure el discurs de la graduació de Steve Jobs).

En el protocol, en l'oratòria i en les RRPP, el fet d'interactuar amb els clients (a nivell empresarial) i, a la vegada, tenir-ho tot ben planificat i marcat és un fet gairebé imprescindible que pot fer triomfar a la teva marca o portar-la a la ruïna!

Per si no li doneu molta importància... mireu la hora de publicació d'aquesta entrada.

GRÀCIES!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada