dimecres, 17 de desembre del 2014

un projecte: comunicació com a base



Durant el mes d'Octubre, a La Seu d'Urgell, es va obrir un nou local d'oci nocturn anomenat "Paradise", a l'antic "Complex La Murga". Aquest projecte, consta de tres sales; dues d'un aforament major a 400 persones i una petita amb 100 persones.

L'antic "complex La Murga" va ser un local que va funcionar molt correctament des de l'any 2000 fins al 2003, però després la cosa va anar derivant cap a negatiu. No obstant, aquest nou projecte, es va proposar l'objectiu de realitzar diferents activitats juntament amb FlaixFM i MediaSet Espanya, fent que la discoteca s'obri cada cap de setmana i hi hagi una participació molt activa per part del públic.

No obstant, la comunicació directa amb la clientela que es proporciona via Facebook i via personal és molt correcta, constant i directa, fet que proporciona empatia i correcció de possibles errors en el desenvolupament de les diferents jornades nocturnes.

Des del moment d'inici fins a dia d'avui, Jordi Véliz i Sergi Domene (FlaixFM) i Alberto Santana, Lola Ortiz i Kiko (MYHYV - MediaSet) han aconseguit omplir la Sala Paradise, juntament amb la promoció que s'ha realitzat d'aquests esdeveniments sense utilitzar suports publicitaris en ràdio ni televisió.

Per tant, com a conclusió, podem extreure que el fet de contactar directament amb els públics poden ser més eficaços que una pròpia campanya publicitària, i que, per tant, les Relacions Públiques, dins el món de les relacions, són un clar exemple de compromís, atracció i visibilitat en el món empresarial de l'actualitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada